Brf Skogås2 får nu ett nytt och mera effektivt sätt att hantera felanmälan.
Vi har valt att förenkla och effektivisera processen för att anmäla, identifiera samt handlägga felanmälan för er. Rent praktiskt innebär det att ni gör att er felanmälan via ett formulär där ni bokar ett digitalt möte på en tid som passar er, där ni tillsammans med en operatör tittar på det/de problem eller brister som anmälan avser. Detta innebär att det är viktigt är att du som anmäler är hemma när videosamtalet ska genomföras.
På detta sätt behöver ni inte vara möta upp en fastighetsskötare och/eller i bästa fall, så kanske vi till och med löser frågan direkt i videosamtalet.
Operatören gör under videosamtalet en bedömning och skickar sedan ärendet vidare direkt till den som ska utföra jobbet. Ni kommer att få kontinuerliga uppdateringar i era ärenden.
Har du frågor eller behöver hjälp? Skriv en rad till oss på support@garantio.se så kontaktar vi dig!
Vi ber er också uppmärksamma att denna väg för anmälan inte ska användas vid akuta ärenden som exempelvis en pågående vattenläcka eller liknande.
Med vänliga hälsningar
Styrelsen